Vrijdagmorgenwandeling

Fit de winter door?
Daarom gaan we elke vrijdag om 10 uur wandelen. Verzamelen voor ‘Loetje”.
We lopen een rondje over de oversteek en passen de afstand aan aan de deelnemers.
Een koffiestop kan zeker tot de mogelijkheden horen.
Bij slecht weer gaat het niet door, houd de website in de gaten.

Terug naar alle activiteiten

Aangemeld:

1 aangemeld

Log in of registreer om je voor deze activiteit aan te melden