Lunchconcert Jong NBE

Al twee keer heb ik genoten van het lunchconcert van het Jong Nederlands Blazersensemble. Op woensdag 11 maart is er weer een lunchconcert van hen. Wie heeft er zin om ook mee te gaan?

Verzamelen om uiterlijk 12:15 voor de Vereeniging. Zelf even je kaartje regelen via https://www.stadsschouwburgendevereeniging.nl/programma/gratis-lunchconcert-ny1y

Terug naar alle activiteiten

Aangemeld:

2 aangemeld

Log in of registreer om je voor deze activiteit aan te melden