Acrylverf gieten is een leuke activiteit, waar je zonder echt kunnen tekenen een mooie creatie kan krijgen. Ik ben bijna beginner in deze activiteit en wil graag meer leren. Is er iemand bij Nijmegen Samen die deze techniek goed kent? Dan ben je/zijn jullie meer dan welkom om andere te laten leren. Maar ook als allemaal beginners zijn, kunnen we altijd van online filmpjes veel leren.
Ik heb acryl verf voor gieten bij mij thuis, ook kan ik voor iedereen een klein formaat schilderdoek plaat geven als cadeau om te oefenen. Jullie mogen natuurlijk extra schilderdoeken meenemen om meer te maken.
Verzamelen bij mij thuis (werd voor aangemelde via PM geschreven) om 13.30.
Ik zorg voor koffie of thee met iets lekkers.

Acryl gieten
zondag 1 maart